Perspektiva logo
Portál Centra spolupráce pro vzdělávání, vědu a inovace
Komunikace > Tiskové zprávy > Kreativní smršť na FMK

Kreativní smršť na FMK

Úterní odpoledne bylo na Fakultě multimediálních komunikací přehlídkou skvělých výkonů. Studenti představovali svá řešení v rámci soutěže Talent marketingových komunikací, kdy zpracovávali zadání čtyř firem Zlínského kraje. Soutěže se zúčastnilo 16 týmů s nápady, které byly zástupci firem hodnoceny velmi pozitivně. Absolutními vítězi soutěže s nejvyšším počtem dosažených bodů se staly Lucie Mičková a Tereza Weikertová, studentky třetího ročníku oboru Marketingové komunikace, které kromě certifikátu odbornosti, řady cen a nabídky pracovních stáží ve firmách získaly registraci do národního kola kreativní marketingové soutěže Young Lions 2012. Ocenění získaly za návrhy využití plánované revitalizace areálu Svit pro CREAM Real Estate, s.r.o.

Dalšími „talenty“ se stali: Dominika Saktorová za návrh systému interní komunikace pro ZLINER s.r.o., Jan Habich za návrh komunikační strategie vstupu značky na nové trhy pro IMPROMAT CZ spol. s r.o., Marek Nieslanik a Andrea Jankovcová za PR koncept prezentace destinace cestovního ruchu pro Luhačovské Zálesí o.p.s.

Třetí ročník soutěže se skutečně podařil, říká Olga Jurášková, ředitelka Ústavu marketingových komunikací. „Studenti ukázali, že mají nejen dobré nápady, ale že se na život kolem sebe umí podívat reálně, přitom s nadhledem, umí najít jedinečnost v obyčejných věcech a umí to velmi dobře prezentovat. Nejvíc mě těší zájem studentů prvního ročníku, vypadá to, že to bude výjimečný ročník,“ dodává.

Soutěž potvrdila, že talentů je na zlínské fakultě skutečně hodně a že studenti jsou schopni přijít s nápady, které jsou reálné a realizovatelné v praxi. V prezentacích se objevila designová „kojítka“ pro matky, tobogány v interiéru svitovských budov, bludiště z mechu, billboardy z trávy nebo plyšové švestky pro děti. Studentské nápady vycházely nejen z ověřených teorií, ale také ze současných novinek a trendů v marketingové komunikaci.

„Prezentace studentů v soutěži Talent marketingových komunikací byly výborně připravené, plné nápadů a inspirace. Je vidět, že studenti FMK nejsou odloučeni od praxe a dokáží již během studia své poznatky velmi dobře uplatňovat při spolupráci s reálnými zadavateli. Těším se, jak studentské projekty na oživení svitovského areálu přivedeme do reality,“ komentovala soutěž členka talentové rady, Jaroslava Němcová, brand manažerka společnosti CREAM Real Estate, která se na revitalizaci areálu Svit podílí.

Koncepce Talent marketingových komunikací je unikátní soutěží pořádanou projektem PERSPEKTIVA ve spolupráci s Ústavem marketingových komunikací. Jeho další kolo je naplánováno na podzim 2012.

Kontakt:
Bc. Kateřina Kropáčová
odborný garant projektu PERSPEKTIVA
kropacova@fmk.utb.cz | 733 690 513
www.perspektiva.utb.cz