Perspektiva logo
Portál Centra spolupráce pro vzdělávání, vědu a inovace
Informace > Talent MK > Talent MK - ZS 2012

Talent marketingových komunikací



Už zase je to tady. Přijdou zkušení markeťáci z dobrých firem. Budou po tobě chtít zpracovat reálné strategie nebo vyřešit konkrétní problémy. A ty budeš moct ukázat, co máš pod čepicí. Když budeš nejlepší, získáš věčnou slávu a obviv. A taky certifikát odbornosti, finanční odměnu a nabídku stáže. To stojí za to.

O firmách a zadáních

TAŠ-STAPPA beton, spol s r. o.
Drsní chlapi, kteří dělají do betonu, kamení a dřeva. Z jejich materiálů máme ve Zlíně kongresové centrum, horolezeckou stěnu, útulek pro zvířata, koupaliště i celkem dost nových domů na Jižňácích a taky pár desítek kilometrů silnic. 
www.tas-stappa.cz

Zadání č. 1: Vytvoření názvu pro nový výrobek a navržení základního komunikačního mixu.
Prezentace ke stažení
 
VITA SANA CLUB
VITA SANA CLUB není jen tak obyčejné fitko. Mají promakanou nabídku všech možných i nemožných druhů cvičení včetně provozování trendových licencovaných aktivit. Pro zájemce jsou vždy připraveni i nabušení lektoři a trenéři v uplých tričkách. A taky mají super vířivku a odpočívárnu pro ty, kteří to zušlechťování těla úspěšně přežijí. 
www.vitasana.cz

Zadání č. 2: Nová reklamní kampaň včetně tvorby grafiky s cílem získání 300 nových klientů. (všichni, kteří zpracovávají toto téma, jsou zváni na prohlídku a vyzkoušení klubu, ozvěte se prosím Haně Pravdové na čísle 736 499 599)
ALTREVA spol. s.r.o.
Ve firmě Altreva maká více než 200 lidí na tom, aby ukázali všem Číňanům a Indům, že v České republice se pořád ještě umí šít oblečení. A že jim to jde! Vyrábějí vlastníma rukama pracovní úbory pro Peugeot, Ytong nebo Henkel a v mezičase podporují dětské oddělení Nemocnice Třebíč. 
www.altreva.cz

Zadání č. 3: Celkový rebranding společnosti Altreva - modifikace současného logotypu, vytvoření zástupného symbolu a definování komplexního manuálu Corporate Identity.

Zadání č. 4: Komunikační strategie pro proniknutí značky na východní trhy se zaměřením na Rusko. 
Handball club Zlín
Házená se ve Zlíně začala hrát už za první republiky a vydrželo to doteď. HC Zlín si jako jeden z mála klubů udržel po celou dobu chlapské i ženské družstvo a daří se jim fakt dobře. Z jejich týmů neustále vychází hráči, kteří pak reprezentují Českou republiku na evropských, světových i olympijských šampionátech. 
Handball club nabízí navíc odměnu za zpracování 5 000 Kč.
www.hazenazlin.cz

Zadání č. 5: Dlouhodobá komunikační strategie s důrazem na ženskou i mužskou část týmu a zahrnutím billboardové / plakátové kampaně. 
Kontakt: Mgr. Daniela Sobieská, sobieska@ticzlin.cz
 
Zliner s.r.o.
Ostřílení businessmani ze Zlineru už se přes 40 let motají kolem autobusové dopravy. Kromě prodeje a servisu normálních busů a trolejí dokážou udělat i pojízdnou knihovnu nebo kancelář a dokonce umí taky hotel na kolech. Aby toho nebylo málo, tak dělají dealery pro Fiat, Toyotu, Alfa Romeo a Lexus.
www.zliner.cz

Zadání č. 6: Komunikační strategie pro posílení pozice značky u zákazníků na B2B trhu s cílem nákupu nových autobusů / opravy stávajících vozových parků a využívání CNG v dopravě. 
Prezentace ke stažení

O výhrách

Všichni vítězové dostanou certifikát odbornosti podepsaný od firmy, pro kterou zpracovali dané zadání. Můžou se tím pak ovívat nebo si to zarámovat. A nebo si to prostě přiložit k životopisu.
Ti úplně nejlepší s nejvyšším počtem bodů z toho budou mít i 2 000 Kč, zaplacenou konferenci a super kulichy od značky Coolich.