Perspektiva logo
Portál Centra spolupráce pro vzdělávání, vědu a inovace
Informace > Talent MK > Talent MK - LS 2011

Talent marketingových komunikací

10. 3. 2011 a 7. 4. 2011

  

Zadaná témata:

BenedaGroup.com
Komunikační strategie pro značku Mini (BMW) s orientací na online marketing (především sociální sítě a mobilní marketing)
Komunikační strategie pro značku Barbie (Mattel) s orientací na internetový marketing

Comtech, spol. s r.o.
Zpracování ucelené strategie pro charitativní organizaci Watch Dog Found - nový název organizace, slogan, corporate identity se zaměžením na corporate design a direct marketingová kampaň komunikující nový název i filosofii organizace
Zpracování ucelené strategie pro občanské sdružení Korunka pořádající charitativní módní přehlídku - vizuální styl, redesign logotypu, slogan, webové stránky, propagace

Retigo s.r.o.
Zhodnocení dosavadní image a návrh strategie dalšího postupu značky v budoucnu s využitím různých komunikačních kanálů

HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Komunikační strategie přenosného DVD přehrávače s LCD se zaměřením na komunikaci hlavní funkce - poklidné cestování s dětmi
Návrh turistického balíčku pro školy s cílem zvýšení obsazenosti hotelu Galik mimo sezónu a jeho náslendná komunikace

Autoři nejlepších vypracování:

Martin Zdražil, Anna Chytilová, Martina Brtnická, Zuzana Dobšíčková a Michal Šichtanc